Translate

marți, 19 martie 2019

AMNEZIA






                                                                   -   2-

Ai rămas mut de admiraţie, Asthar ! Special te- am adus în acest loc. E superbă ! Seamănă mult cu izvorul de energie de pe planeta noastră. Îţi mai aminteşti cum ne jucam  când eram mici  ?
-Cum aş putea uita? Ne imaginam, visam că explorăm toată galaxia, până la marginele ei .
-Şi  visul nostru s-a împlinit. Chiar suntem la marginea galaxiei, pe Terra. Ştii, când îmi este dor de planeta noastră vin şi contemplu apa şi cerul.
   În această lume totul este într-o veşnică curgere.  Nimic nu este constant şi definitiv, de la sentimentele oamenilor  până la acest firicel de iarbă, toate se schimbă, se transformă. Nimic nu este durabil, totul este trecător.
Aici vei întâlni suflete din toate colţurile galaxiei, dar nici măcar unul nu-şi aminteşte cine este şi de unde vine. E o amnezie generală. Unele suflete simt că ceva este în neregulă cu ele şi încep o căutare asiduă a adevărului. Drumul lor  este întortocheat,  plin de capcane la tot pasul, se rătăcesc, cad şi se învârt într-un labirint .
- De când am venit încerc să mă bucur de orice. Mi-am desfăcut aripile şi am plutit deasupra acestei lumi, vrăjit de spectacolul creaţiei. M-am lăsat sedus şi mângâiat  de diamantele apei, de mărgăritarele  fulgilor de nea şi de smarldele firelor de iarbă.
E uimitor! Asta este fericirea! Să fii în armonie cu tine însuţi şi cu tot ce te înconjoară,  aşa reuşesc să mă conectez la sursă.
-Tu te poţi conecta, dar ei?
-De şi-ar aminti cine sunt !  Ce suflet minunat au!
- Tu vrei  să-i  ajuţi , dar nu ştiu dacă vei reuşi să îndepărtezi negura şi ceaţa în care trăiesc. Dar, întotdeauna ai avut idei geniale.  
(Fragment-Carmen Gigartu)

Niciun comentariu: