Translate

joi, 28 iulie 2016

Mi-e dor

Mi-e dor. Mi-e dor de ochii ei frumosi si de mainile care ma mangaiau pana adormeam. Mi-e dor de vocea , de zambetul si de sfaturile bunicii. As vrea sa pot da timpul inapoi, sa o mai pot imbratisa, macar o singura data, si sa-i spun cat de mult o iubesc. Dar ea a plecat de multi ani, intr-o lume mai dreapta si mai buna. Uneori mi-e atat de dor, incat as vrea sa ma duc acolo unde este, printre stele. Am ajuns sa iubesc noptile, sperand in fiece seara ca o sa-mi vorbeasca in vis. De la ea am invatat ca dragostea nu are granite, continuand si dincolo, invingand moartea. Imi amintesc cum imi spunea cu vocea ei calda:”Oamenii sunt diferiti. Fiecare are sistemul lui de valori si credinte. Sa nu-ti pierzi timpul cu persoane nepotrivite. Vei intalni specimene care vor incerca sa se foloseasca de tine , pentru a-si atinge scopurile egoiste. ........
Invata sa alungi gandurile care nu-ti creeaza o stare de bine. Acelasi lucru sa-l faci si cu oamenii care te indispun. Viata-i prea scurta si nu se merita traita in durere, tristete, certuri, dusmanii. Daca cineva te-a suparat uita si iarta-l. Nu vei putea fi niciodata fericita, linistita si sanatoasa daca nu vei ierta.
Cand te vei casatori sa nu incerci sa concurezi cu barbatul tau. Sa nu incerci sa-l schimbi, sa nu incerci sa-l educi sau sa-i impui ceva. Nu vei reusi, pentru ca oamenii nu se schimba.De vrei sa fii fericita lasa-i libertatea de alegere. Sa nu uiti ca el are nevoie de apreciere, respect si sustinere din partea ta.Daca tu il vei intelege si el te va intelege. Daca tu il vei iubi si el te va iubi. Sa-l saruti, sa-l mangai, sa-l imbratisezi, sa ai incredere in el si sa-l iubesti ca pe Dumnezeu. Sa-l tratezi cum ai vrea tu sa fii tratata.Sa fii deschisa, intelegatoare, pozitiva, receptiva, sa nu vorbesti mai mult decat el, sa-l asculti , si prin tot ce faci sa-l pui in valoare. Mai trebuie sa stii ca toti oamenii fac sex, dar nu toti pot sa iubeasca. Iubesc cu adevarat doar oamenii puternici, cei carora nu le este frica de tradare, despartire. Ei stiu ca iubirea din inima lor nu le-o poate lua nimeni, chiar daca omul pe care-l iubesc pleaca. Sa-ti asculti vocea interioara, sa fii propriul tau stapan si sa nu depinzi de nimeni.
Daca ai un vis urmeaza-l, chiar daca pare irealizabil. Trebuie sa crezi ca vei reusi. Doar tu porti responsabilitatea pentru ceea ce ti se intampla in viata.Nimeni si nimic nu te va putea face mai fericita, mai multumita, decat ceea ce realizezi tu. In tine se afla totul: iubirea, intelepciunea, intuitia, vindecarea, fericirea. Cauta-le in interiorul tau!
Datoria omului este de a crea frumosul, de a se cunoaste pe sine, de a-l iubi pe Dumnezeu si toata creatia. “ (Mi-e dor Carmen Gigartu)

Niciun comentariu: