Translate

vineri, 16 aprilie 2021

DORUL ANCESTRAL

 Floarea, cu a sa gingășie  

Îmi amintește de copilărie, plină de voioșie  
Si de ai mei dragi bunici  
Ce și-au luat zborul ca niște rândunici,  
Înțelegând, că pelerini suntem aici.  
Aș vrea să știu,  
Acum, când părul îi argintiu  
Și sufletul obosit,  
Din ce stea am poposit.  
Oare, jucăm un rol,  
De totul mi se pare străin și gol?  
Sunt prizonieră într-un vis,  
De ce m-ai aruncat în abis?  
Spiritul e într-o mină  
Dorind să prindă un fir de lumină,  
Ce țese frunze de smarald  
În al florilor fald.  
Ce caut în astă lume nebună  
Ce e pe cale sa apună?  
Sufletu-mi e în chin,  
Doar la Tine mă închin.  
Cuvintele au amuțit  
Gândurile s-au oprit  
În inimă a înflorit  
Dorul ancestral  
De Omul Primordial  
De a lui strălucire  
Și infinită iubire  
Ce se revarsă în Univers  
Urmărind al stelelor mers.  
Spre Tine mâinile întind  
Fire de lumină împletind  
Floarea inimii ocrotind.  

Niciun comentariu: