Translate

miercuri, 14 octombrie 2020

Eşti o minune!

 Eşti o minune! 

  
Ne privim unul pe altul şi ne minunăm amândoi de ceea ce vedem. Eşti fericit de miracolul din braţele tale şi-mi spui: “Eşti o minune! Eşti unică ! Nimeni nu mai este ca tine. Când vei creşte poţi fi orice vrei tu. Poate o sportivă, o scriitoare sau o artistă. Vei fi ce vei vrea tu sa fii. Vei fi liberă să faci ceea ce vrei . Te iubesc, comoara mea!” 
  
Şi eu te iubesc, tati. Cum eu sunt minunea din viaţa ta şi tu eşti minunea din viaţa mea. Aş vrea să-ti spun multe, dar tu nu înţelegi gângurelele mele, care-şi iau zborul ca nişte rândunele. Ne înţelegem din priviri şi mă minunez de lumina din ochii tăi, care-mi aminteşte de lumina din care am venit şi pe care o adoram nespus. Ai început să-ţi faci planuri pentru mine: ce şcoli să urmez, ce sporturi mi s-ar potrivi… Pot fi orice vreau, dar tu nu ştii că eu sunt un îngeraş al luminii, care împrăştie raze de iubire, fericire, bucurie, la fel ca toţi copiii acestei lumi. Noi am venit în această lume să vă învăţăm iubirea necondiţionată , să aducem Raiul aici. Noi, copiii, suntem mesagerii Cerului. Prin noi Dumnezeu vă vorbeşte şi vă arată cât de mult vă iubeşte. 

Niciun comentariu: